ÉRTÉKELÉS - Sarah Andersen : Felnőni Kiábrándító



Szerző: Sarah Andersen
Cím: Felnőni kiábrándító
Kiadás éve: 2016
Kiadó: Fumax Kiadó
Oldalszám: 112 oldal
Műfaj: Képregény, humoros
Eredeti cím: Adulthood Is a Myth

Én és a képregények? Ugyan már! Miért olvasnék én képregényt?
Régebben elképzelni sem tudtam volna, hogy a kezembe vegyek bármi ehhez hasonlót, de egy nap kedves - drága A.M.Aranth író barátom megelégelhette ezt, mivel egyenesen a kezembe nyomta Sarah Andersen legújabb remekművét.
HOGYAN KÖLTÖM EL A PÉNZEMET
Drogéria - csak az alapdolgok
Ruhák - csak alkalmi vásárlás, de szükséges
Háztartási dolgok - csak a legolcsóbbak
Könyvek - ... :D
Tény, ami tény, a Doodle Time oldalakat követem facebook-on és jókat szoktam nevetni ezen a hatalmas szemű csajszin, de valamiért még mindig nem voltam meggyőződve arról, hogy ez nekem is tetszeni fog. Hogy én mekkora idióta voltam!
Nem akarok felkelni... Ha felkelek, emberekkel kell találkoznom... És különböző dolgokat kell csinálnom... Neeeeeeeeeeeeeeeeeem...
Fogtam magam, s már hazafelé nekiláttam... És teljes mértékben megállapítottam, hogy nem volt benőve a fejem lágya, amikor azt mondtam, hogy sosem fogom megszeretni a képregényeket. Komolyan szégyellem magam...
Még egy kicsit olvasok lefekvés előtt...

Sarah és a kicsit sem magánéleti vonatkozású rajzai olyannyira feldobták a hangulatomat, hogy egész nap le sem lehetett vakarni azt az iszonyúan széles vigyort a képemről.
Egy biztos: mindenki magára fog ismerni legalább egy képkockában - ha nem többen. ;)

 Mi a... hol vagyok? 
Eljött az időd! Most át kell néznünk az életedet!
A böngészési előzményeiddel fogjuk kezdeni.
....
Tudod, mit? Én inkább megyek.
De -
Inkább átmegyek a Pokolba.

Csillagozás: 5 / 5

Ajánlom… mindenkinek, kortól és nemtől függetlenül ;) 
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés