BOOKTAG - Nem is annyira rossz ez a 2020

Sziasztok molyok! :)

Még az év utolsó napján L.J.Wesley író barátom kihívott egy booktagre, amit gyorsan el is készítettem, hogy méltón búcsúzhassak el 2020-tól. Készen álltok? ;)


1.  
Hány könyvet olvastál 2020-ban?

Kemény hét könyvet…Hát, meglátszik, hogy az egyetem és az online oktatás átvette felettem az uralmat (egy ideje már sajnos).

2.   Melyik könyv volt az első olvasásod az évben?

Amit 2020-ban is kezdtem el, s fejeztem be, az Kendare Blake - Vérbe öltözött Anna c. könyve volt. Igazán testhezálló cím, nemde? Bevallom őszintén, elkezdtem róla értékelést írni, de annyira a béka picike popója alatt volt a motivációm a vizsgaidőszak után, hogy képtelen voltam normális mondatokat kipréselni magamból. Azonban, ha szeretnétek látni az értékelést, jelezzétek kommentben, és összeszedem a gondolataimat, hogy amint lehet, kapjatok egy kis véres Annát! ;)

3.   Melyik lesz/volt az utolsó?

BálintFerenc - Felelős Alkoholista c. remekműve, ha a tankönyveket nem számítjuk bele, mert akkor még sorolhatnék pár címet… :D

4.   Hány könyvet szereztél be 2020-ban?

A Moly szerint 29 darabot - azta, ez még engem is meglep. :O

5.   Ezek közül melyik volt, amit a legjobban szerettél volna?

Egyértelműen Szabó Adrienn - Magyar Superfood c. könyve. Leendő dietetikusként már most fontosnak érzem, hogy az egyetemi tanulmányaim mellett elkezdjek informálódni a szakemberektől, akikre felnézek. Erre nyilván nem feltétlenül elég, hogy követek bizonyos személyeket közösségi platformokon, ezért amint megláttam, hogy a személyes kedvencem közülük könyvet ír, azonnal tudtam, hogy meg szeretném szerezni. A legjobb meglepetés volt, hogy születésnapomra megkaptam a szüleimtől. :’)

6.   TOP5 olvasás 2020-ban (nem fontos sorrendet állítani):

Mivel kemény hét könyvet olvastam, ez így vicces lesz, de nem baj, lássuk azt az ötöt:

1 – Bálint Ferenc : Felelős Alkoholista

2 – Légrádi Gergely : Nélkülem, Nélküled

3 – Amira Stone : Kitaszítottak

4 – Becky Albertalli : Simon és a Homo Sapiens Lobbi

5 – Kendare Blake : Vérbe öltözött Anna

7.   TOP5 borító 2020-ban (nem fontos sorrendet állítani):

8.   Kedvenc idézet valamelyik könyvből, amit idén olvastál:

9.   Melyik könyv okozta a legnagyobb meglepetést? Miért?

Ez nem is kérdés. Légrádi Gergely könyve minden kételyemet és várakozásomat felülmúlta.

10.   Összességében hogy értékeled az idei évedet olvasás szempontjából?

Őszintén? Egy szóval: Tragikus. Nagyon nehezen élem meg, hogy ennyire lecsökkent az olvasásaim száma, de sajnos döntenem kellett, ahogyan tavaly is: tanulás vagy olvasás/blogolás. Bízok benne, hogy Ti, olvasók, főleg azok, akik már az elejétől kezdve velem vagytok, megértitek, hogy miért az egyetem és a tanulás mellett döntöttem.

Remélem tudjátok, hogy a szavamat mindig tartom, akkor is, ha csak késve tudom megvalósítani, amit megígértem Nektek.

Az érzelgős részt félretéve, tudom, hogy nem úgy alakult ez az év, ahogyan elterveztük. Szinte senkinek sem. Próbálok én is optimista lenni, akármennyire nehéz, úgyhogy felteszem Nektek a kérdést, szeretett olvasóim:

Velem tartotok 2021-ben is, álljon elénk bármennyi és bármilyen akadály?

Sok szeretettel kívánok Mindenkinek Boldog Új Évet! <3

Kihívottam pedig nem más, mint Pati, aki mint bloggerina és fogadott nővér, mindig mellettem áll <3

~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés