V.E.SCHWAB DOBOZ UNBOXING

Sziasztok molyok! :)

Képzeljétek, én is beruháztam a Fumax és a BASC közös dobozára - ennek több oka is volt: egyrészt iszonyúan vártam már az új V.E.Schwab könyvet, másrészt gondoltam egyet, s arra jutottam, hogy érdemes lenne még egy próbát tenni a meglepetés dobozokkal. És lássatok csodát, most úgy örülök, mint majom a farkának, ugyanis ez a különleges kiadás valami fantasztikusra sikeredett!
VIGYÁZAT, HA VALAKI MÉG NEM LENNE TISZTÁBAN A DOBOZ TARTALMÁVAL, SZÁMÁRA SPOILERES TARTALOM KÖVETKEZIK!
Na de akkor lássunk is neki a kicsomagolásnak! ;)
Először a bordó papír és a csomag tartalmát leíró kártya bukkant fel, ami nekem már egy nagyon jó alaphangulatot teremtett - igen, valamiért ez a bordó szín számomra tökéletesen illett a dark-fantasy stílushoz, amit ez a regény is megüt a fülszöveg alapján.
Miután élőben is megcsodáltam a könyv gyönyörű borítóját, a többi apróság felé fordítottam a figyelmemet. Elsőként az írónő levele ragadta meg a tekintetemet, s egyből az eredeti nyelven, kézzel írt verziót olvastam el, majd utána a magyarra fordított verziót. Valahogy sejtettem, hogy V.E.Schwab is a cuki-írónők-kategóriába tartozik, imádtam, ahogyan megszólított minket, olvasókat: „hello lovelies” - a sorait olvasva csak még kíváncsibb lettem a könyvre, nem mintha eddig nem lettem volna az, na mindegy és csak még jobban várom, hogy végezzek az érettségivel, és végre olvashassam - a megannyi rám váró kötettel együtt, muhaha :D
Ezután a könyvjelző következett, s a hátulját olvasva, a pár percnyi értetlenkedés után leesett a tantusz, hogy azon a fémes-szürkés dobozon mintha lett volna valami felirat… Úgyhogy közelebbről is megszemlélve, majd kibontva a gyertyát, rájöttem, hogy én egy tökéletes Corsai lennék a meglepetés-csomagom szerint. :D Akarva-akaratlanul telitalálat volt ez a darab, mivel egyrészt imádom a kéket, másrészt ez a típusú szörnyeteg kifejezetten tetszik…a végén még beöltözök idén Halloween-ra :’D
Nagy nehezen a kezembe akadt a leíró lap is, igen, én ügyes egészen idáig kikerültem, nem értem miért… :D és ennek köszönhetően vettem szemügyre Sloan reggeli frissítőjét, ami igazán ígéretesnek tűnik, s ki is fogom próbálni, méghozzá az újdonsült bögrémmel, ami valami eszméletlenül - fantasztikusan zseniális! Oké, most éltem a költői túlzás eszközével, éljen az érettségi, de higgyétek el nekem, tényleg nagyon látványos átalakuláson tud keresztülmenni! ;)


És amit vétek lenne kihagyni: a táska, amin a Verity city felirat/minta szerepel. Tudom, volt már vászontáska korábbi dobozokban is, de én amilyen mániákus táska-szatyor-bármi-egyéb-gyűjtő vagyok, meg lehet venni kilóra az ilyenekkel. Őszintén szólva, ez jobban is tetszik, mint a „Just one more chapter”-es darab, ugyanis 1, fekete 2, hosszabbak a fülei. A mintája pedig egyszerű de nagyszerű, mutatós és egyedi - érteni pedig csak azok fogják, akik olvasták a könyvet, és/vagy ilyen dobozzal is rendelkeznek. ;) Muhaha, tartsunk össze, könyvmolyok! :D


Összességében én teljes mértékben elégedett vagyok a Book a Sloth Club és a Fumax közös termékével, mondhatni felülmúlta a várakozásaimat is! Amennyire izgultam, s vártam, hogy hazacipelhessem és kibontogathassam, legalább annyira boldog vagyok most, hogy mindezt sikerült véghez is vinni - ha nem jobban. :P




Olyan szépen a könyv köré lett építve a tematika, hogy csak ámulok-bámulok, és a mai napig lopva oda-oda pillantok a tartalmára, vagy előszeretettel nézegetem az összhatást képeken. :D
Azt gondolom, hogy ez a doboz most 100%-ig megérte a rá fordított összeget, egyáltalán nem csalódtam, hanem meg tudtam lepni magamat egy igényes, és gyönyörű apróságokat rejtő ajándékkal, amit minden könyvmolynak előszeretettel tudok ajánlani! :)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés