UNBOXING - Dobozba zárt világ

Sziasztok molyok! :)

Ezúttal egy unboxinggal érkeztem nektek, méghozzá a Twister Media újdonságáról, ami a Dobozba zárt világ nevet viseli. Aki követi a kiadót, pl. Instagramon, az tudhatja, hogy legújabb írójuk, a [bekezdés]-díjas Krausz Emma könyve köré épült a doboz és annak tematikája.


Nagyon megtisztelő volt, hogy a 25. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál alkalmával én vehettem át elsőként ezt a meglepetést, igen, én egészen addig nem is tudtam, mivel készült a kiadó, amíg be nem toppantam a pavilonjukba és nemhogy fotó, de még videó is készült arról, ahogyan kibontom :D A képet megtalálhatjátok a Twister Media Facebook oldalán, a videó sorsa pedig még eldől. :’D
Na de nézzük is meg, mi lapul ebben a dobozban! ;)
Amint kinyitottam, egyből a lila tömőanyagot láttam meg, ami valamiért az orgonára emlékeztetett, ami a szomszédunk kertjében nyílik, pont ilyen színben - szerencsére mindig ad nekünk is, lilát és fehéret is, amit előszeretettel teszünk a szobákba, mert imádjuk anyuval az illatát. ^_^ Mindenesetre kész élvezet volt a hajtogatott papírszalagok közt keresgélni az elrejtett apróságokat. :D
Elsőként a két hagyományos könyvjelzőt találtam meg, amiket biztosan lelaminálok, hogy ne sérüljenek, mert olyan szépek! Ó, és a rajtuk levő idézetek is kifejezetten tetszenek. ;)


Utánuk jött a leíró papír, ami beszámolt a doboz tartalmáról - itt sikerült még jobban felcsigázni a kíváncsiságomat, úgyhogy lelkesen vetettem bele magam a lila tengerbe, félreértés ne essék, csak képletesen gondoltam hogy megtaláljam a többi ajándékot is. :D

Következhetett az írónő levele, ami szerintem nagyon aranyosra, és közvetlenre sikeredett, és ezáltal garantáltan megmosolyogtatja majd a doboztulajdonost. Szombaton, a dedikáláson volt szerencsém személyesen is találkozni Emmával, s elhihetitek nekem, tényleg ilyen kedves, közvetlen és mosolygós személyiség, mint amilyennek a levele alapján titulálja elsőre az ember. :) Öröm volt megismerni Téged Emma! :) <3
Ezek után jött a ceruza, ami szivárványszínben pompázik, ha hegyezzük. Hát én azt se tudtam hova rohanjak örömömben, imádom az ilyen íróeszközöket, aki ismer, tudja, mennyire oda meg vissza vagyok a tollakért, ceruzákért, és egyéb hasonló kellékekért. :D Kész gyűjteményem van, amit mindig előszeretettel gyarapítok - nem, nem vagyok mániákus, á dehogy.

Végül pedig gumis könyvjelző, amin egy kézzel tudom jelölni azt is, hogy melyik bekezdésnél tartottam. Képzelhetitek mennyire megörültem, hiszen mindig is szerettem volna egy ilyen darabra befizetni, de túlzottan tartottam attól, hogy a gumi rongálni fogja az oldalakat. Amikor ezt kipróbáltam, kellemesen csalódtam, mivel egyáltalán nem szoros, nem gyűri meg az oldalakat, és könnyen állítható az ujjacska, ha más bekezdésnél kell abbahagynom az olvasást. Azt hiszem, ez egy igazi telitalálat volt!


Azonban nem volt egyedül, mivel egy meseszép tartó rejtette Emma regényét. Meg merem kockáztatni, hogy kézműves termékről van szó, mert emlékeztet egy általam ismert varrónő munkájára, de még hogyha nem is így van, az sem számít, mivel rendkívül hasznos tényezőnek mutatkozott ez a tasak - na és hogy miért? Tudniillik kipróbáltam, tökéletesen beleférnek a könyvek, természetesen nem az orbitálisan nagyméretű lexikonok, hanem az általános méretű darabok és nem is sérülnek, amit az bizonyít a legjobban, hogy a puhaborítós kötetem, amit szállítottam benne, nem volt felpöndörödve, és a megjelölt idézetek - alias a post-it-jeim - sem gyűrődtek meg - vagyis tökéletesen elégedett voltam, s vagyok is. ;) Zárójelesen jegyzem meg, hogy anyukámat is megleptem egy példánnyal, mivel egyrészt imádja a baglyokat, mint én, s neki is nagyon megtetszett a dobozban levő példány. :D

És a legfontosabb: a könyv. Ha őszinte akarok lenni, elsőre nem voltam kibékülve ezzel a borítóval, mivel nem rajongok a fényképes megoldásokért, de amikor élőben a kezembe vettem, és megnézegettem párszor, egészen megkedveltem! A háttér szerintem igazán szép lett, eleve kék rajongó vagyok, és imádom ezt a megoldást, olyan hatást kelt bennem, mintha a főszereplőnket odaállították volna egy teljesen összefirkált tábla elé az osztályteremben. ;) Muhaha, ez nagyon pocsék volt, de nem hagyhattam ki. :D
Az egészet pedig az teszi még közvetlenebbé, hogy rengeteg post-it tarkítja a lapokat, amiken Emma exkluzív jegyzetei vannak! Már most kíváncsian várom, hogy mi fog kisülni ebből a történetből, elég érdekesen hangzik. ;) Update: azóta már a könyv felénél járok, és egyszerűen imádom!dhc
Összességében nekem nagyon tetszett ez a meglepetés, gyönyörűen az Osztálykép köré lett építve, és a színvilágnak köszönhetően fantasztikusan idézte számomra a tavaszt. Már csak az ár-érték kérdés van hátra, ami nyilván döntő kérdés ilyen dobozok körében. Én kíváncsiságból meglestem az árat, ami a bemutató példányra volt ragasztva a fesztiválon: 6990 Ft. Ha engem kérdeztek, én ennyiért biztosan beruháztam volna rá, akár próbaképp is, de ha valaki kételkedett volna, egy szuper videót posztoltak róla Instagramon, hogy mire lehet számítani. ;)
Én személy szerint kíváncsian várom, hogy milyen témával sikerül majd folytatni a Dobozba zárt világot, remélem, ugyanilyen szépséges dobozt várhatunk a közeljövőben! :)

~ Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés