Book Cake Tag

Sziasztok molyok! :)

Ezúttal jó sok idő elteltével újra egy booktaget hoztam Nektek, amire még az én egyetlen Edmundom hívott ki, amit innen is nagyon köszönök! Az Instagramon megtaláljátok az ő válaszait is, érdemes hozzá benézni, mert meseszép képei vannak! *.* Na de addig is, mit szólnátok egy könyves tortához? Hm? Süssünk egyet? ;)


1. LISZT - Egy könyv, ami nehezen indult be, de a végére izgalmas lett
Jennie Melamed - Lányok csöndje c. könyve azért indult számomra nehezen, mert borzasztóan rá kellett hangolódnom a témájára, és ez enyhén szólva sem ment könnyen…Azonban amint megfelelő hangulatba/módba tudtam kerülni, csak úgy faltam a sorokat. :)
ITT megtalálod az értékelésemet róla - nincsenek rá tökéletes szavak, hogy jellemezzem, ha megtetszett, mindenképpen olvasd el!

2. MARGARIN - Egy könyv, aminek jó a tartalma
Mhm, elég sok könyvet fel tudnék ide sorolni, de maradok a rám eddigi legnagyobb hatással levő darabnál: Jodi Picoult - Apró csodák.

Még mindig csak ajánlani tudom - ha érdekel hogyan vélekedtem róla,  ITT el tudod olvasni :)

3. TOJÁS - Egy könyv, amire azt hitted, nem fog tetszeni, de végül belopta magát a szívedbe
Bessenyei Gábor - A jövő harcosai. Sosem gondoltam volna, hogy ennyire a szívem csücskévé válik Gábor sorozata, de ma már el sem tudom képzelni, mi lett volna, ha nem veszem meg, és olvasom el egy ültő helyemben. :D Az csak a ráadás, hogy azóta magát az írót is jó barátomnak mondhatom, így duplán a szívembe zártam ezt a történetet. :)
A kép forrása továbbra is a szerző FB oldala

4. CUKOR - Egy édes könyv
Julie Buxbaum - Három dolgot mondj. Ez a legédesebb szerelmi történet, amit valaha olvastam! <3
Ha érdekel, miként áradoztam erről a kis cukiságról, ITT el tudod olvasni :)

5. MÁZ - Egy könyv, amiben szerinted minden megvan, ami kell
Ööö…hmmm…mondjuk, mondjuk…á, mit variálok, a komfortzónámból ez a történet rántott ki, és pont azért, mert tökéletes volt számomra minden téren - ez pedig Neal Shusterman Unwind c. regénye volt. Bátran ajánlom mindenkinek, mert egy zseniális kötetről van szó! ;)

6. PORCUKOR - Egy könyvsorozat, ami fel tud dobni, ha szomorú vagy
Holly Smale - Geek Girl c. sorozata a tökéletes gyógyír a szomorúságra, ezt garantálom! :D

7. CSERESZNYE - Díszítésként
Frank Márton - A világ peremén. Azt hiszem, nem kell mondanom, miért. ;)

És akkor a kihívottjaim...
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés