BOOKSHELF TOUR - 1. FELVONÁS

Sziasztok molyok! :)

Juhúú, végre-valahára újra életjelet tudok nektek adni magamról, ráadásul egy igazán különleges poszt révén! ;)
Mivel sokaknak tetszett az ötlet, és én is megígértem egy booktagben, hogy megmutatom a könyvespolcomat, egy kisebb körútra invitállak ma titeket a szivárványos elrendezésű polcaim közé! :D
Még sosem csináltam ehhez hasonlót, úgyhogy kérlek, nézzétek el a bénázásomat, megpróbálkozok egy közvetlen hangvételű bejegyzést írni, mintha személyesen mesélnék nektek a gyönyörűségeimről. :) Á, dehogy, ez kicsit sem hangzott ijesztően vagy éppen morbidan, na sebaj.
Szóval vágjunk is bele a közepébe, ezt pedig mással sem kezdhetném jobban, mint a régi áthidalóm bemutatásával. (Ha valaki nem ismerné az áthidalót, általában ágy fölé szokták helyezni, mint láthatjátok két másik szekrényt összekötve vele – ki hogyan hasznosítja a kialakított rekeszeket, szerintem sikerült találnom egy egészen jó módszert :D) Lássuk is egy képen:
Haladjunk balról jobbra, s kezdjük a felső sorban:
Igen-igen, a kimaradhatatlan Hajnalhasadás kezdi a sort. Nem tehetek róla, egyike volt az első Vörös Pöttyös könyveimnek, és üsse kavics, én olvasni szerettem a történetet - a filmek pedig már egy másik témát jelentenek… Utána az Árnyvadász Akadémia kötetei következnek, ez pedig annak az árulkodó jele, hogy az anyukám egyik kedvenc sorozata mi más is lehetne, mint ez… :D Tudom, nekem se ártana pótolni, és ígérem, fogom is! Természetesen az egészet, úgy, ahogy van. Utánuk pár Arany Pöttyös következik, fentről lefelé haladva: Rekviem egy gyilkos asszonyért, Kezdjetek el élni!, Ha a helyén van a szíved, Lucy, Más állapotok, Út az éjszakába, és a két Samantha Young kötet - ezek közül még van mit elolvasnom… :D
Utánuk sorban következnek a fehér címmel rendelkező, fekete borítójú darabok: Fallen In Love, Untouched, A végtelen térségek örök hallgatása, Oh, boy!, Angelfall, World After, Tíz apró lélegzet, Szellemek a fejben, Ne érints, Forbidden-Kimondhatatlan, Rapture, Nemezis, és végezetül a Find You In The Dark - Utánad a sötétbe. Azt hiszem, itt kb. fele-fele arányban olvastam is, meg nem is a regényeket, de amit most már muszáj lesz beszorítanom az a Szellemek a fejben, a Forbidden és a Nemezis - mit mondtok? ;)


Utánuk a színes címmel megáldottak jönnek: A nyugalom tengere, Spell Bound, Hex Hall, A sokszívű, a két Callie, Kayden kötet, Karin Tidbeck Amatkája, még egy Démonüveg és egy Flat-Out-Matt. Na igen, nem ártana befejeznem a Hex Hallt…ki segít rávenni az olvasásra?
Ezek után a sárga címek vannak soron: a Tartós hullám, a Titkos Kör trilógia, hatalmas kedvencem, az Unwind, Erik Larson hőn áhított könyve, a Fenevadak kertje, a szintén sokáig üldözött Ököl/Jog, mellette nem maradhat el egy Daemon Black, akarom mondani Origin - ahogyan a Born at Midnight, A Liliom kora és Az elvarázsoltak sem. Újfent rengeteg példány akad, akit szívesen előrevennék a „még olvasatlan” listámon, ezek nem mások, mint: a Fenevadak kertje, az Ököl/Jog és Az elvarázsoltak. De legfőképp az utolsó, mivel már több ismerősöm is eléggé ajnározza nekem, mennyire elképesztő műről van szó.
Rene Denfeld könyvével már a szürkeség kezdődik, a Torment-re épülve magasodnak Nalini Singh regényei, méghozzá az Egy világ – két faj – állandó küzdelem sorozatból, rajtuk Kembe Sorel önéletrajza (ha mondhatom így) trónol a Fekete lobogóval és a Boszorkányfutammal. Igazából itt az AC résszel kellene sürgősen foglalkoznom, ugyanis Matthew J. Kirby után megfogadtam, hogy az összes többi kötetet is elolvasom - hajaj, mire is vállalkoztam… A kihagyhatatlan Csitt, csitt sorozat nálam is helyet kap - mégis ki nem szereti Foltot?!, mellette a Paranormálissal, ami szerintem egy igazán eszméletlen ötletre épül, és szeretnék folytatást olvasni, s persze rajtuk mi más is pihenhetne, mint az Orphan X? Ó, már Gregg alkotására is fájt a fogam – ilyen az, ha túl sokat dicsérnek előttem egy könyvet, majd a könyvsárkány barátnőm, Szonja megajándékoz vele a szülinapomon. :D Szonjám, imádlak!
Ééés jöhetnek a kék könyvek! Bezony ám! :D A Menedéket Frutól, a Maybe I’m a Bookworm bloggerinájától kaptam ígérem, olvasom, amint tudom! Naaagyon szépen köszönöm innen is! :* Aztán megint haladhatunk, de most lentről felfelé: a Közel a tűzhöz c. könyvvel kezdünk, ez a cím most azt hiszem tökéletesen illik az érettségis évhez xD rajta újból egy Daemon, vagyis a Shadows, majd a két Acorenu kötet (igen, van egy külön kis füzetecske is), a Szörnyeteg úr (ez az, éljen John!), Lauren Kate Fallen-ja, ami megszerettette velem az olvasást (többek közt), majd újfent egy Luxen rész, az Opál,utána a Mechanikus London, az Üsd ki a pánikod!, majd nagy kedvencem, a Boy21, a Virals sorozat első része, s ezt zárja a tavalyi év Moly antológiája, amit a drága Julcsimtól kaptam. <3
Mellettük a Jellicoe Road, a Long, long sleep és a Puha Boldog Puffancs vezet át a világosabb kék könyvekhez, amik a szép, élénk színű Túl széppel folytatódik. Utána az Ivettől kapott Veled minden hely ragyogó következik, igen, ha Ivett nincs, biztosan nem vettem volna meg Jennifer könyvét, mivel egy ideig túlzottan is felkapottnak éreztem…na igen, rossz szokások forever  utána pedig a Girl Online, amire egy 2+1-es akcióban csaptam le a Librinél. Ne aggódjatok, majd az is kiderül, kik jöttek még vele. ;)
 

Újból fektetve érkeznek a szépségeim, méghozzá a Carly hangjával kezdve, amit a cuki molyos barátnőmtől, Mercitől kaptam. Utána az egyik osztálytársam, becenevén Suki karácsonyi ajándéka következik, ami nem más, mint a Leányrablás Budapesten – igen, igen, hamarosan Anna is csatlakozik a fanok klubjához, ha minden jól megy. :D Ezek után a gyönyörűséges Szelídíts meg! jön, amit már annyira szeretnék olvasni, hogy beszélgethessek róla az írónővel, vagyis Róbert Katalinnal! Emlékeztessetek, hogy minél előbbre vegyem a várólistán, mert nagyon is megérdemli! ;) 
Ó, igen, Anne Bishop könyve a mai napig a legkedvencebb kedvenceim közé tartozik, és el se hiszem, de érkezik a második rész! Na, most képzeljetek el, amint az ágyamon ugrándozok örömömben. :D A lány az égből még várat magára, de mostanában egyre jobban húz felé valami mágikus erő, mert magam sem tudom miért, de kezdek nyitni a témája felé. Utána A visszatérő vendégem van soron, oké, ez nagyon pocsék volt, elismerem, de nem hagyhattam ki xD amit mindenképp beiktatok a nyári olvasmányaim közé, természetesen a filmmel együtt! Colleen Hoover kötetei közül még csak az elsőt olvastam, de ha valaki rávesz valamilyen oknál fogva, esküszöm, elolvasom a srác szemszögéből is a történteket! Alattuk a Párválasztó első kötete bujdosik, Gabriella Eld Emlékek Jordan számára c. regényével együtt – aminek már nagyon le szeretnék csapni a többi részére, mert akkor is elolvasom, ha törik, ha szakad. :D Imádlak, Gabim, te is tudod! :*


Folytathatjuk is, hiszen már átmentünk a fehér közegbe! ;) A számomra mindent vivő Apró csodák nyitja a sort, ez után pedig következik a Flat-Out-Love és a Flat-Out-Celeste. Szintén Anyukám olvasta az utóbbi kettőt, és ha jól emlékszem azt mondta, valamelyik könyv főszereplője ugyanúgy imádja a kávét, mint én, éljen a kávémániás énem, juhú! :D sőt, az is lehet, hogy barista is volt benne? Viszont ez már nem biztos, úgyhogy folytassuk is a túrát! Ezt a rekeszt Baráth Viktória első könyve zárja, aminek még mindig nagyon szeretem a borítóját - na és persze a tartalmát is, amit romantikus lelkeknek szoktam ajánlani! ;)
Az utolsó részt Chuck Wendig könyvei kezdik, és szégyenkezve vallom be, de a Halálmadarakat még nem tudtam elolvasni. :( Azonban az első rész a mai napig hatalmas kedvencem! Úgyhogy horror/thriller rajongóknak csakis ajánlani tudom! És teszem is, szinte mindig, de ez már részletkérdés. :D
Ezután egy érdekes részlet következik, ugyanis egyszerre vannak fektetve és felállítva regények - néha elgondolkozom, és arra jutok, hogy ez a kedvencem, a zseniális kreativitás miatt, amivel megoldottam na persze, ezt én sem gondoltam komolyan :”D.
A Fekete Tom balladájától indulunk, s lefelé haladva jön Király Márk könyve, ami az egyik legkellemesebb csalódás volt számomra a tavalyi évben, majd a Szívem és egyéb fekete lyukak, ami szerintem még mindig meseszép borítóval rendelkezik s alatta az elmaradhatatlan Mark Lawrence könyv, a Tövisek hercege trónol. Ezt úgy képzeljétek el, hogy az én drágalátos Fumaxos, Péter nevezetű fogadott író jóapám meghallotta, hogy még nem volt hozzá szerencsém, erre fogta magát, sarkon fordult, s az első résszel tért vissza. :D Magyarul: ANNA MOST AZONNAL MENJ HAZA ÉS ÜLJ LE TÖVISEKET OLVASNI! Anna ígéri, hogy amint lehet, fog is olvasni Töviseket. :D
 
Ezt követi egy Magyarországról szeretettel, amire rettenetesen kíváncsi vagyok majd a Kesztyűs kézzel, amit nagyon szerettem olvasni. Utánuk az én kis fogadott hugicám, aki nem mellesleg tokiói származású, Lan karácsonyi ajándéka: Gayle Forman írónőtől az egyik kedvenc könyve, amit szeretne velem is megszerettetni, és biztos vagyok benne, hogy sikerülni is fog - pláne angolul! ;)
Az elmaradhatatlan Modern románc is itt kap helyet - ha tehetitek, vegyétek kézbe Aziz könyvét, valami hihetetlen fazon az az ember. :D Őt követi a Horgonyhely, ami egyre jobban mozgatja a fantáziámat, és egyre többen próbálnak rávenni az elolvasására is…Ti mit mondtok?
Csabai Márk Hatlövetűje és Az áruló pengéje zárják a sort - ideje lenne rájuk is sort keríteni… Mellettük pedig a Tiszta kézzel és a másik leendő kedvenc angol könyvem, a Holding Up The Universe, Jennifer Niven-től.
És most, kedves könyvmolyok, vége szakad a képzeletbeli túránknak, de aggodalomra semmi ok, hamarosan érkezem is a második felvonással, ahol a szivárvány többi színe felé fogunk vándorolni! ;)
Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés – ha csatlakoztok a blog Facebookos csoportjához, ti dönthetitek el, milyen bejegyzéssel készüljek nektek, s akár kérdezhettek is, és még kulisszatitkokat is szívesen elárulok mindenkinek! ;)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés