BOOKTAG - Halloween

Sziasztok molyok! :)

Ha már hivatalosan is elkezdődött a spooky season, nincs is jobb egy halloween-i booktagnél! Ezt L. J. Wesley tudja a legjobban, aki felkért eme csodálatos booktag kitöltésére. :D Kezeket fel, ki áll készen egy kis borzongásra? ;)


Egy könyv, amiért, ha nem is, de meghalnál:

Wait, what – Öm, oké, vannak könyvek, amiket nagyon, de nagyon szeretek, de hogy meghalni érte? Kicsit úgy érzem magam, mintha valami nagyon drámai akciófilm kellős közepén lennék, ahol egy ősi, foszladozó, misztikus könyvet kellene megmenteni azzal, hogy feláldozom az életemet…

Viccet félretéve, ha ezt úgy értelmezem, hogy nagyon túlzásba esve ódákat tudnék zengeni egy könyvről, akkor az az Apró csodák és a Lány, darabokban

*A lenti gifen pedig lenni én, amikor valaki azt mondja nekem, hogy ez csak egy könyv*

via GIPHY

Egy könyv, ami hátborzongató volt:

Akármilyen furán fog hangzani, eddig egy olyan könyv volt, amitől a falra tudtam volna mászni, annyira borsódzott a hátam olvasás közben az egy Vörös Pöttyös könyv volt, méghozzá Katie Alender - A rossz lányok nem halnak meg c. kötete.

Egy író, akivel elmennék cukrot gyűjteni:

Neeee, miért csak egy írót lehet választani? Ez nem ér! :O Én egy egész ganget, egy bandát szeretnék magammal vinni! Igen, tudom, kicsit nagyravágyó vagyok :’D

Na de most az egyszer megengedem magamnak, szóval íme a lista, kiket szeretnék magammal vinni:

Gabriella Eld

Vivien Holloway

A. M. Aranth

Bessenyei Gábor

Holden Rose

L. J. Wesley

*Na hát ennek a bagázsnak nem tudnék ellenállni, csak úgy önteném a nyakukba a sok cukorkát :D*

via GIPHY

Egy könyv, ami annyira ijesztő volt, hogy nem tudtál aludni:

Hm, nem volt ilyen. Szerintem a már emlegetett A rossz lányok nem halnak meg ilyen lett volna, de nem véletlenül nem olvastam éjjel azt a könyvet :’D

Vámpír, zombi, szellem, vagy vérfarkas?

Fogós kérdés. Legyen vámpír. Mondjuk Jasperrel ki is egyeznék a Twilight-ból, így belegondolva. *elgondolkozós emoji helye*

via GIPHY

Egy karakter, akivel szívesen bújnál jelmezbe, és ijesztgetnéd vele az embereket:

Hát, kérdés, mennyire lehet őt karakternek tekinteni, de mivel a könyve róla szól, ezért kihagyhatatlannak tartom Bálint Ferencet :D

Ettől eltekintve, ha kitalált karaktert kellene választanom, akkor mindenképpen Simon Spier lenne a „szerencsés” egyén :D

Egy olyan horror, krimi vagy thriller, amiben szívesen szerepeltél volna, segítettél volna a nyomozásban:

Úúúú, egyértelműen M. J. Arlidge Helen Grace sorozata! :D Szégyellem magam, mivel abbamaradt talán a második kötet után az olvasás, de most úgy érzem, hogy nagyon is kellene folytatnom :’D

*Azt hiszem, én is valahogy így néznék ki, miközben nyomokat keresnék… Nem ér nevetni! :D*

via GIPHY

Milyen fiúbarátod lenne, akivel a telihold alatt vérfarkassá változnál?

Ezt a kérdést nem teljesen értem, bevallom őszintén :’D Könnyítek a helyzeten, keresek egy vérfarkas karaktert, akivel együtt én is vérfarkassá válhatok, jó? :’D

Mivel én is szeretnék rosszban sántikálni, egyértelműen Lupin professzor lenne az az öribarim, akivel szívesen bevállalnám ezt is. :D

Kihívottjaim:

A valóságon túl

Kami’s Bookish World

~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés