Könyvfesztivál - Bevásárlólista és egyéb tervek

Sziasztok molyok! :)

Éljeeen, újra visszatértem az egyetem rengetegéből, és örömmel jelentem be, hogy idén első alkalommal nem dolgozóként találhattok meg a Könyvfesztiválon, hanem lelkes olvasóként! :) Ennek örömére hoztam Nektek egy afféle tervet, mit szeretnék csinálni ebben a pár napban, amíg nem megyek vissza Debrecenbe - na, kivel futhatok majd össze? ;)


Először is, összegyűjtöttem pár könyvet (tényleg csak párat, mert sajnos a kollégiumi életre megy el a félretettem pénzem legjelentősebb része), amit nagyon szívesen megvásárolnék:


Íme a gyönyörű molyos polcom hozzájuk, már csak az a kérdés, mennyit tudok közülük hazahozni. :D Biztos vagyok benne, hogy nagyon nehéz lesz választani, de muszáj lesz szelektálnom…Tény, hogy akad köztük régebbi megjelenés, de annyira húz feléjük is a szívem…Fú, ez nagyon pocsék érzés lesz, már előre látom. :D
Sebaj, azért megmutatom egyenként is a kinézett áldozatokat, mert miért ne kínozzam magam még jobban :D
Először is a két Ed McDonald könyv - már rengeteg jót hallottam erről az íróról, és nagyon kíváncsi lettem én is, mi lehet ennyire zseniális benne.


Eve Ainsworth munkásságát az első könyvével ismertem meg, ami magyarul megjelent, a Sebek c. kötete pedig azért is érint elég mélyen, mert nem kevés tapasztalatom van azzal a témával kapcsolatban, amit boncolgat - szerintem innentől kezdve teljesen érthető, miért szeretném annyira elolvasni.


Neal Shusterman azóta a szívem csücske, hogy megnyertem a könyvével a Könyvmolyképző szelfizős versenyét, és az egyik örök kedvencemmé avanzsált az Unwind c. könyve. Az óceán mélyén szintén a feldolgozott téma miatt fogott meg ennyire, és rettentően kíváncsi vagyok, hogy miként mutatkozik meg az író más beütésű regényekben, mint amit elsőre olvastam Tőle.


Gallay-Nagy Krisztina könyve már akkor felkeltette az érdeklődésemet, amikor először megláttam a molyon. Szerintem tudjátok, hogy mennyire szeretem a magyar szerzőket, és mindig nagyon izgatottan várom az újabb és újabb írók debütálását - ez jelen esetben sincs másképp. :)


Amikor megláttam, hogy a Fumax újabb Adrian Tchaikovsky kötettel érkezik, azt hittem, lefordulok a székemről. Sajnos csak félig olvastam el Az idő gyermekeit (mivel érettségi előtt voltam, és rosszkor kezdtem el, úgy gondoltam, jobb ha újra belefogok, egy kicsit később, mert ez a zseniális könyv megérdemli a teljes figyelmemet), de már akkor remekműnek tartottam, és lenyűgözött maga az író személye is, úgyhogy kétségem sincs afelől, hogy a második regénye is ugyanilyen lesz.


Victor LaValle új kötetét látva hasonló érzések fogtak el, ugyanis amióta elolvastam a Fekete Tom balladáját, annyira a hatása alá kerültem, hogy azóta se tudtam róla egy épkézláb értékelést írni. :’D Azt hiszem, ez mindent elmond, miért szeretném megszerezni a Bölcsőrablókat.


A Monstress az első olyan képregény Neil Gaiman Halál c. darabja után, ami úgy istenigazából felkeltette az érdeklődésemet. Annyira megragadja az ember tekintetét már csak a borító, hogy azt leírni nem tudom. Kíváncsian várom, ugyanis most vezet be a Fumax lelkes társasága a képregények világába (az még legyen titok, mivel), és remélem, hogy csupa pozitív élménnyel fogok gazdagodni. :D


És nem utolsó sorban pedig Jessica Towsend eddig megjelent két könyve - egyrészt azért, mert meseszépek ezek a borítók, másrészt azért, mert csakis jókat hallottam róluk eddig, és most már az én oldalamat is furdalja a kíváncsiság. :D



És hát akkor a programokról…
Még nem tudom biztosan, hogy mikre fogok tudni ténylegesen eljutni, de a terveimet mindenképpen megmutatom Nektek! ;)
Először is, a dedikálások:

Ezenfelül még nagy valószínűséggel a John Scalzi dedikáláson is ott leszek, mivel a régi osztálytársamnak, Rékának megígértem, hogy aláíratom két kötetét. :)
Következhetnek a könyvbemutatók:
Leginkább a szombati eseményekre tudok elmenni, úgyhogy az Athenaeum kiadó eseményeivel szemezek, leginkább Vámos Miklós gyóntatószéke érdekel, de szívesen elmennék az Én meg az ének bemutatójára és az Utazás a párhuzamos univerzumokba c. antológiáéra is. ;)


Amúgy bármilyen más programra is nyitott vagyok, mert ki is akarna élelmiszerhigiéniát tanulni, nem is értem… :’D
Ha esetleg felismertek, nyugodtan gyertek oda beszélgetni, többen is tudják bizonyítani, hogy nem harapok, és még nem ettem meg senkit sem! :D
Remélem sokatokkal találkozok! :)
~ Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés