Zeneboo(ti)k

Sziasztok molyok! :)

A mai napra egy booktaggel érkeztem, amire Hikari hívott ki - nézzétek meg az ő posztját is, mert egy nagyon jó ötlet alapján készítette el a bejegyzést, és teljesen más hangulatot adott ezáltal az egész tagnek! ;)
Ennek örömére én is megpróbálok valami hasonlóan egyedit alkotni, következzenek az én válaszaim is:

„When I heard that sound
When the walls came down
I was thinking about you
About you…”
Egy könyv, ami tetszett, ugyanakkor nagyon lelombozott
David Levithan – Nap nap után. Annyira, de annyira imádom ezt a könyvet! Nincs szívem azt mondani, hogy ez túl logikátlan, túl abszurd, és még sorolhatnám… egyszerűen csak van, én pedig örülök, hogy van. Tipikusan olyan történet, ahol mindennél jobban szerettem volna egy bizonyos végkimenetelt - azonban, mint tudjuk,  mindig itt van az a fránya de…
Forrás
„When my skin grows old
When my breath runs cold
I'll be thinking about you
About you…”
Egy karakter, akiben magadra ismertél
Egyértelműen Charlie, a Girl in pieces-ből. Annyira együtt tudtam vele érezni, mint még könyves karakterrel soha. Leírhatatlan élmény volt nekem is a története.
„Seconds from my heart
A bullet from the dark
Helpless, I surrender
Shackled by your love”
Kedvenc szürkéskék színű borítód (nem kell elolvasott könyvnek lennie)


„Holding me like this
With poison on your lips
Only when it's over
The silence hits so hard”
Egy könyv, amit olvastál, de azóta inkább menekülsz előle
Hüm…fogós kérdés. Ez minden bizonnyal Darren Shan - ZOM-B c. kötete lesz, mert akárhányszor meghallom a könyv címét, esetleg meglátom egy boltban, végigfut a hátamon a hideg. Nem is tudom, hogy mi zavart benne a legjobban, vagy a komplett történettel volt a bajom, esetleg mással - azóta sem tudom mire vélni, úgyhogy maradjunk is ennyiben.
„'Cause it was almost love,
It was almost love
It was almost love,
It was almost love…”
Egy kedvenc könyv, ami elkergeti a barátaidat (Értsd úgy, hogy megrökönyödnek azon, hogy ezt te ennyire szereted) 
Hihi, ez egyértelműen Chuck Wendig - Vészmadarak c. könyve. :D Én elképesztően zseniálisnak találom, amit ez a pasi művel ebben a könyvben, de úgy néz ki, ehhez kell egy olyan „elborult” elme, mint ami nekem is van. :”D Jó, azért túlzásokba én sem esek, de nyilván nem mindenki tud azonosulni ezzel a stílussal, és úgy magával a történettel, meg annak kivitelezésével.
"Miriam Black tudja, hogyan fogsz meghalni"
„When I heard that sound
When the walls came down
I was thinking about you
About you…”
Egy karakter, akiből eleged lett a könyv végére, mert szerinted mindig csak magával foglalkozott
Höh, ide tökéletesen illik Della, Tarryn Fisher - F*ck Love - Kapd be, szerelem! c. Rubin Pöttyöséből. Ez a lány komolyan nem tud másra gondolni magán kívül, és ez már nem csak a könyv elején érződött…
„When my skin grows old
When my breath runs cold
I'll be thinking about you
About you…”
Egy karakter, aki alig hozott önálló döntéseket
Hm, ide hirtelen nem jut eszembe egy olyan jó példa, mint eggyel fentebb.
„When I run out of air to breathe
It's your ghost I see
I'll be thinking about you, about you
It was almost love, it was almost…”
Egy könyv, amit a média útján ismertél meg, és szerelem volt első látásra. (TV, internet, újság, stb.)
Tillie Cole - Ezer csók. Azóta is imádom a könyvet, akárki akármit mond. Engem elvarázsolt, és egy gyönyörű szerelmes történetet adott nekem. Szeretném hinni, hogy létezik ilyen a mi világunkban is, mint amit Rune és Poppy érez egymás iránt.
„We bleed ourselves in vain
How tragic is this game?
Turn around, I'm holding on to someone…”
Egy népszerű könyv a kedvenc műfajodból, ami téged egyáltalán nem érdekel
Egy kicsit túlzás azt mondani, hogy egyáltalán nem érdekel, mert valamennyire nyilván izgatja a fantáziámat, hogy miért szeretik annyian Cassandra Clare sorozatát. Az egyetlen probléma az, hogy egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy nekifogjak a köteteknek. Ismerem valamennyire, anyukám is mesélt már róla, hiszen olvasta az összes részt, de még ő se tudott meggyőzni, hogy kezdjek bele - ez pedig már jelent valamit… :D Na majd egyszer…
„But the love is gone
Carrying the load, with wings that feel like stone
Knowing that we nearly fell so far now
It's hard to tell..”
Egy abszurd borító
Csak ránézek, és nem tudok kinyögni semmit sem...
„Yeah we came so close,
It was almost love
It was almost love,
It was almost love…”
Egy könyv, ami magával sodort végig, de a végén mégsem úgy értetek partra, ahogy azt te szeretted volna
Emily Murdoch - Ha megtalálsz - hát, mi nem találtuk meg egymást… Viccet félretéve, valami sokkal nagyobb csattanóra számítottam a végkifejletnél, úgyhogy emiatt kissé csalódás lett az olvasás vége. :/

„When I heard that sound
When the walls came down
I was thinking about you
About you…”
Egy könyv, amit betegen olvastál
Szurovecz Kitti - A sokszívű & Pachmann Péter - Misu háborúja c. kötetét olvastam még talán tavaly, amikor 4 napot otthon voltam, betegállományban. Mindkét könyv 2-2 napig tartott, annyira faltam az oldalakat. Mind a kettőt más miatt szerettem meg annyira, s zártam a szívembe örökre.
„When my skin grows old
When my breath runs cold
I'll be thinking about you
About you…”
Egy karakter, aki szerinted túlságosan is rámenős volt
Húha…gondolkozok, gondolkozok, mint Micimackó…Hát, egy példa jut az eszembe, de az sem az igazi…Mivel a szereplő viselkedésének elég nyomós oka van…De az egyetlen, akit talán ide lehetne sorolni, az Clayton, az Utánad a sötétbe c. könyvből. Olykor még én is nagyon meg tudtam rökönyödni azon, mennyire ki szeretné sajátítani Maggie-t, de sok minden értelmet nyert a végkifejlet felé haladva…Áááá, be kéne szereznem a folytatást, mert ettől eltekintve imádtam a könyv minden egyes sorát!


„When I run out of air to breathe
It's your ghost I see
I'll be thinking about you, about you…”
Egy karakter, akit egyáltalán nem tudtál sajnálni az író alkotta sorsa miatt
Mhm, ez is elég egyértelmű: Beth, az Apró csodákból. Továbbra sem szimpatizálok vele, és nem is akarok. Pont.
A kihívottjaim
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés