5 író, akitől szeretnél olvasni

Sziasztok molyok! :)


A mai napra egy booktaget hoztam Nektek, amire Reni hívott ki Instagramon – mondhatni teljesen jogosan, mivel elég sok olyan író van, akitől még nem olvastam, pedig nagyon is illene… Úgyhogy csapjunk a lecsóba, következzen a 5 authors I want to try booktag! ;)
1.   Mark Lawrence
Szánom-bánom bűnömet, igen, még nem olvastam Lawrence bácsitól, csak a drága könyvmoly barátnőm mesél nekem állandóan a munkásságáról, ha találkozunk. :D Ennek örömére már elkezdtem beszerezni a köteteit, és senki sem fog megállítani, ha elkezdem őket olvasni, és Lawrence lázban fogok égni! :D
Forrás
2.   Neal Stephenson
Már mindkét magyarul megjelent kötete itt várakozik rám a polcomon…lassan kezdem azt érezni, hogy egy Fumax-hónapot fogok tartani, mivel ahogy belegondolok, így hirtelen, a legtöbb író, akitől muszáj lenne most már olvasnom, az ő gondozásukat élvezi, könyvek terén…Hajaj, nagy fába vágom itten a cuki fejszécskémet… :’D
Forrás
3.   Anthony Ryan
Én megmondtam… :D Itt már próbálkoztam, méghozzá A Vér Éneke c. kötetével az írónak, de azt hiszem még nem volt eléggé benőve a fejem lágya, mert pár fejezetnél tovább nem jutottam a könyvben. Majd újra nekifutok a dolognak, de akkor jobbnak láttam pihentetni ezt a vonalat. Hm, érik az a #fumaxhónap… :D
Forrás
4.   Böszörményi Gyula
A Leányrablás Budapesten tavaly karácsony óta fixíroz a polcomról, de valamiért még nem szántam rá magam, hogy belekezdjek…pedig már annyiszor felróttam magamnak, de aztán mindig jött a lebeszélés, hogy van nekem most ennél fontosabb dolgom is, meg izé, meg hozé, mag áhh, meg béhh… A fene vigye el, a nyáron beszerzem az egész sorozatot, ha törik, ha szakad, aztán elrabolom magam Budapestre, Debrecenből, hogy egyszerre olvashassam el az összes kötetet. :D
Forrás
5.   Jennifer Niven
Juhé, végre egy írónő a sok férfi után! :D Elvégre a legjobbat a végére kell hagyni, nem? ;) Na jó, csak viccelek. :D Kicsit komolyabbra fordítva a szót, a hangsúly a kicsin van! :D, anyukám már olvasta az első, magyarul megjelent kötetét, a Veled minden hely ragyogó-t, és csak ajánlani tudta nekem is. Ezen felbátorodva megvettem a Holding Up The Universe c. kötetét is - most már csak el kéne kezdeni őket is olvasni…
Forrás

És a kihívottjaim:
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés