COVER REVEAL - L.J.Wesley : Egy űrállomás-takarító naplója - A teljes történet

Sziasztok molyok! :)

A mai este egy kedves író barátom könyvének új borítóját mutathatom meg nektek, aminek az alapötletét én szolgáltattam, és hatalmas boldogsággal tölt el, hogy felhasználta a fanartomat, s ráadásul engem is kért meg, hogy fedjem fel azt az olvasók előtt. Következzen hát az Egy űrállomás-takarító naplója - A teljes történet végleges borítója! :)
A fülszöveg
Az életem unalmas és kiszámítható volt a BB65XQ űrállomáson. Aztán megérkezett Lydia, és én egyik hajmeresztő kalandból kerültem a másikba. Polgárháború a Xendonon, egy őrült csempész barátsága, és vágy egy nyugalmas, békés életre.

A nevem Max, ez pedig a kezedben a naplóm.
És akkor a borító
Egy kiterített változat
És egy 3D-s verzió
Az íróról
L.J.Wesley 1985-ben született, játékfejlesztőként dolgozik, s emellett kezdett nyitni az írás felé. Első könyve 2017 márciusában jelent meg, és reményei szerint lesz lehetősége kipróbálni magát más műfajokban is.
Max rajongók, kezeket fel, ki várja már a teljes történetet? ;)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés