RÖVIDZÁRLAT - Paola Peretti : Én és a cseresznyefa

Sziasztok molyok! :)


Nagyon sokat gondolkoztam, hogyan tudnám elmondani Nektek mindazt, ami most bennem van. Nagy nehezen arra jutottam, hogy a kevesebb néha több, ezért egy viszonylag hosszabb kihagyás után visszatérek a Rövidzárlatok-hoz, ami véleményem szerint olykor sokkal intenzívebben, sokkal elgondolkodtatóbban át tudja adni azt, amit egy több oldalas értékelés.

Az egyik szemem sír, a másik pedig nevet. Mafalda története olyannyira a lelkemig hatolt, hogy még mindig nem sikerült teljesen feldolgoznom azt az olvasásélményt, amit kaptam Tőle.

Ti mihez kezdenétek, ha egyszer csak kihunyna a szemetekben a fény?

Szerző: Paola Peretti

Cím: Én és a cseresznyefa

Kiadás éve: 2020

Kiadó: Maxim, Delfin Könyvek

Oldalszám: 208 oldal

Műfaj: Kortárs, ifjúsági, illusztrált

Eredeti cím: La distanza tra me e il ciliegio

Én szeretnélek téged megtalálni, Mafalda.

Fenn, a cseresznyefa ágain, ha ott ugrálsz Ottimo Turcaret-tel.

A sötétségben, ha éppen a csillagokat számolod, megvan-e még mindegyik.

Szeretnélek téged megtalálni és elmondani neked, milyen sok ember fél a sötétségtől.

Szeretném neked elmondani, hogy tudd, nem vagy egyedül, és soha nem is leszel.

Csillagozás: 5* / 5

Ajánlom… mindenkinek, aki ugyanúgy fél a sötéttől, mint én, vagy Mafalda.

~ Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés