Újévi fogadalmak 2020 booktag

Sziasztok molyok! :)

Molyon az egyik fogadott hugicám gondolt egyet, és kihívott egy booktagre, amit tökéletes alapanyagnak láttam a blog újraélesztéséhez. Hálám üldözzön sokáig, drága RVivi, akinek köszönhetjük a Lap lap után visszatérését az életbe! :D
Következzen az Újévi fogadalmak 2020 booktag! ;)


1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle:
George Orwell. Szerintem felesleges bármit is hozzáfűznöm ehhez. ;)
2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni:
Jenson Button - Féktelenül c. könyve, mert az volt az első ajándékom a páromtól, és mert felesleges titkolni, hogy ki a kedvencem a F1-ben :’D.
Forrás

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni:
Fjodor Mihajlovics Dosztojevszkij – Bűn és bűnhődés. Csak mert imádom az orosz nyelvet és az orosz irodalmat is. Nem, nem látszik, hogy 4 évig oroszul tanultam, és a mai napig oda - meg vissza vagyok érte, á, dehogy…
Amióta volt szerencsém látni színházban, azóta csak jobban érlelődik bennem az olvasás gondolata. *.*
Forrás

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni:
Nem igazán szoktam újraolvasni, de ha sikerül már valamivel korábban lezárt sorozat záró kötetét a kezembe kaparintanom, akkor lehetséges, hogy a történet könnyebb felidézése miatt el fogom olvasni a megelőző részeket. Pl. Bessenyei Gábor trilógiája ilyen lenne – másrészt nem is bánnám az újraolvasást, mert nagyon szeretem Marciék csapatát, és Gábor még mindig az egyik kedvenc férfi íróim egyike. :)
Még mindig ez a kedvenc közös képem Gáborral, remélem nem fog kinyírni érte :'D
Forrás

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre:
Ez teljesen egyértelműen Gabriella Eld Ikercsavar Krónikák trilógiája. Most már ha törik, ha szakad, elolvasom, a …ba is!! :D
Csak mert szeretett Gabianyum nemcsak az íráshoz ért, hanem a modellkedéshez is - imádás <3
Forrás

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél:
Öhm…igazság szerint semmit nem terveztem még el konkrétan, mert örülök, ha sikerülnek a vizsgáim…De…Amit még a tavalyi Könyvfesztiválon szereztem be, és azóta is fenem a fogam az elolvasására, az az Egy fiú élete – és emlékeim szerint nem a legvékonyabb kötet *elgondolkodó fej*. De ettől függetlenül a könyvtáram eddig leghosszabbnak ismert könyvét is szeretném már elolvasni, az pedig Neal Stephenson – A hét Éva c. könyve.
7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél:
Holly Smale sorozatát imádtam, és nagyon szeretném most már befejezni. Most, hogy belegondolok, ez a válasz még az újraolvasós kérdéshez is passzolna… Hmm…
Egyszerűen imádom ezt az írónőt *.*
Forrás

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén:
Mivel idén karácsonyra csak egy szeretett molyos barátnőmtől, Mercitől kaptam könyvet, így az ő meglepijei közül Han Kang régóta áhított kötetét emelném ki, ami pedig nem más, mint a Nemes teremtmények.
9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2020-ban fogsz:
Hú, ezt így előre megmondani? Azt se tudom, élek-e vagy halok-e majd idén, de legyen egy rövid példa: Kendare Blake Anna c. sorozata. Testhezálló, nemde? ;)
Ez egyszerűen gyönyörű *.*  És természetesen orosz kiadás :'D
Forrás

10. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?
Szeretnék legalább 5-10 könyvet elolvasni, de már nem fűzök túl nagy reményeket ehhez, már csak 2019-ből kiindulva sem…Meglátjuk, hogy alakul 2020. :)


11.Bármilyen egyéb célkitűzés?
Túlélni az egyetemet. Szerintem ez mindent elmond :’D.


A kihívottjaim pedig Pati, A valóságon túl bloggerinája, és Edmond, az Edmond könykuckója vloggere, aki már meg is csinálta a videót, fene a kis cuki arcocskáját, hogy nem várt meg engem :D Sebaj, én utalgattam neki arra, hogy szeretném kihívni, úgyhogy nézzétek csak az ő válaszait is! ;)
~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés