Tavaszi nagytakarítás booktag

Sziasztok molyok! :)

Szépen eltűntem az egészségügy rengetegében, szokásomhoz híven, de boldogan jelentem, hogy még nagyon is élek, és lelkesen tanulok a vizsgáimra! :D Ennek örömére végre hozok Nektek egy booktaget, amire még Hikari hívott ki - tessék olvasni, és élvezni! ;)

Nehéz elkezdeni | Egy könyv/sorozat, amit nehezedre esett elkezdeni a mérete miatt
Hát, szerintem Stephen King – Az c. regénye a tökéletes válasz erre a kérdésre, mert akármennyire is el szeretném olvasni, nemhogy még nem kezdtem el, de még magát a könyvet se vettem meg! :’D


A szekrény tartalmának kiselejtezése | Egy könyv/sorozat, amit bárcsak ne vettél volna meg
Hüm, ez egy nagyon jó kérdés… Igazából a Harry Potter sorozathoz tartozó kötetek közül tudnék kettőt kiemelni: a Mézesfalás egy iszonyúan nagy csalódás volt, szépnek szép a külseje, de sokkal többet ki lehetett volna hozni ebből az ötletből. Az elátkozott gyermektől pedig már annyira elment a kedvem a sok negatív kritika és kibeszélő poszt után, hogy kész csoda lesz, ha egyszer kézbe veszem, és ténylegesen el is olvasom…


Szellőztetés | Egy felfrissítő könyv
Számomra a könnyedebb témájú kötetek olykor sokkal frissítőbben hatnak, mint a kedvenc műfajaim, azért valljuk be, nem a minden-happy-és-szivárványos típusú könyveket kedvelem a legjobban, úgyhogy amit kiemelnék, az Morgan Matson – Páratlan nyár c. könyve, ami sokkal kellemesebb és szórakoztatóbb olvasmánynak bizonyult, mint azt valaha is hittem volna! Bárkinek ajánlom kikapcsolódásra, vagy nyárra hangolódásra, mert egy tökéletes nyári könyvről van szó. ;)


Az ágynemű kimosása | Egy könyv, amiben pár jelenetet bárcsak átírhatnál
Ez a két Callie & Kayden könyvre tökéletesen illik - néhol szívem szerint áthúztam volna a bekezdéseket, mert már annyira idegesített a sok szenvedés, hogy legszívesebben kihajítottam volna mind a két szereplőt az ablakon…

Ettől függetlenül nagyon szerettem a történetüket, kevesebb eltúlzott drámaisággal szerintem sokkal jobb lett volna az olyan olvasóknak, akik hozzám hasonlóan nem bírják a sok nyálat és szenvedést, de a romantikusok szerelmeseinek bátran ajánlom!


Lomtalanítás | Egy sorozat-tag, amire nem lett volna szükség
Hm, őszintén szólva, ide nem tudom, mit írhatnék, mert hála a jó égnek, ilyennel még nem nagyon találkoztam. Általában a tükörköteteket szoktam túlzásnak vagy feleslegesnek érezni egy idő után, de mivel ritkán veszem rá magam ilyenek olvasására, nincs konkrét cím a fejemben, amitől mindenképp meg akarnálak óvni Titeket. :)


A kilincsek kifényesítése | Egy könyv tiszta lezárással
Egyértelműen Naomi Alderman – A hatalom c. remekműve legalábbis számomra. Egyszerűen köpni-nyelni nem tudok az elolvasása óta, és a mai napig nem bírtam összehozni egy értékelhető bejegyzést róla, akkora hatással volt rám. Szerintem ez mindent elmond.
Forrás

Nyújtózkodás, hogy le tudjuk porolni a csillárt | Egy könyv, ami túl keményen próbálkozott átadni bizonyos üzenetet
Sokat gondolkoztam, mit is írhatnék ide, de szerintem Tarryn Fisher F*ck love! – Kapd be szerelem-je tökéletes választás lesz. Nekem olykor már túl sok volt a boldogság elérését megakadályozó bonyodalom, a sok és felesleges dráma, áhh… Szerintem, ha elolvassátok a kötetet, meg fogjátok érteni, vagy legalábbis látni fogjátok, mire gondoltam. ;)


A takarítás vége, mikor már fáradt vagy, de elégedett is | Egy könyv, ami kicsit fárasztó volt, de elégedettséggel töltött el, hogy elolvastad
Kathy Reichs ifjúsági nyomozós krimije volt ilyen, a Fertőzöttek. Nagyon nehezen indult be, mert iszonyúan elnyújtottnak éreztem a bevezetést… De az első 100 oldal után már biztos voltam abban, hogy minden percét megérte a sok nyögvenyelős óra, amíg nem vergődtem át magam ezen a szakaszon, mert zseniálisat alkotott az írónő! :D

Hálásan köszönöm Hikarinak, hogy kihívott erre a tagre, máskülönben teljesen elvesztem volna a vizsgák éterében… :’D Ennek örömére pedig a kihívottjaim Ti vagytok, írjátok meg a válaszaitokat nekem, ha kedvetek tartja; a tartalmat is továbbvihetitek, a forrásmegjelölésnek pedig nagyon örülnék. ;)
Akkor tavaszi nagytakarításra fel, kedves olvasóim! Várnak a vizsgák, ahol le kell aratnom a babérokat! :D
Puszi,
Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés