COVER REVEAL - L. J. WESLEY : Brooke - A testem a börtönöm

Sziasztok molyok! :)

Éljen, végre-valahára életjelet adok Nektek! Nagyon eltűntem az utolsó egyetemi éveknek köszönhetően, de remélhetőleg az államvizsga után újult erővel tudok visszatérni a könyvek világába! :D Most sajnos még lefoglal a tanulás, így olvasni nem igazán jut időm – addig is, hogy ne maradjunk izgalmak nélkül, mit szólnátok egy jó kis borítóleplezéshez? ;)


A fülszöveg

Elég egy baleset ahhoz, hogy minden megváltozzon?

Brooke a saját testének börtönébe kerül és nem emlékszik semmire.

Vajon milyen hatással van az emberre, ha külső szemlélőként szembesül a múltjával?

A hosszú és fájdalmas kórházi kezelések segítenek rajta, de a múlt kísértetei meggyötrik a lelkét.

Vajon miként viseli ezt az időszakot?

Ugyanaz az ember lesz, aki volt?

Van még bármiféle jövő Brooke számára?

A gyönyörű új borító


>>A moly oldalán már kívánságlistára teheted az új kiadást>>

>>Nem utolsó sorban a szerző oldalán is megtalálhatod a kötetet új köntösben>>

A szerzőről


1985. novemberében születtem Fejér megyében, és egész gyerekkorom itt is töltöttem, egy Cece nevű nagyközségben. Az olvasás szeretete már korán jelentkezett, amit talán kár is lenne csodálni, lévén mind a két szülő, és a nagyszülők jó példával jártak előttem.

Általános iskola negyedik osztályában írtam meg első versem. Az egyszerű gyerekversek írása a tanárok figyelmét sem kerülték el, így egy évvel később neveztek a UTI versenyére, ahol versemmel különdíjat nyertem.

Írás szempontjából a középiskola és az egyetem visszalépést jelentett, egyáltalán nem írtam, ellenben többet olvastam, mint valaha.

Az egyetemről kikerülve időnként visszatértem a rímfaragáshoz, csak a saját örömömre.
2016. fordulópont volt. Ekkor hívták fel figyelmem egy novella pályázatra, amire végül beküldtem a saját művem is. Ugyan helyezést nem értem el, a wattpad-ra feltöltött novella viszonylagos sikert aratott az olvasók körében, és többen is bíztattak az írás folytatására.

Jelenleg egy még bejelentés előtt álló könyvön dolgozom.

>>Az íróról oldalán többet is megtudhattok>>

~Anna

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés