Username Booktag

Sziasztok molyok! :)

Ezúttal egy booktaget hoztam, amire Hikari hívott ki a moly.hu-n. Még életemben nem találkoztam ilyen rövid és velős darabbal, de hát mindig azt mondták nekem otthon, hogy „a kevesebb néha több!” ;)
A blogom neve:

A név jelentése:
Még amikor Diával elindítottuk a blogot, mindenképpen egy olyan nevet szerettünk volna találni, ami egyedi, és kifejezi azt a sokszínűséget, amit az oldallal szerettünk volna átadni. A Lap lap után ezt jelenti számunkra, mint ahogyan lapról-lapra haladunk a könyvekben, olvasás közben, mi is úgy szerettünk volna napról-napra, lapról-lapra egy újabb darabot megmutatni magunkból az olvasóinknak.

A név betűinek száma:

10. könyv a polcomon:
Dan Wells - Szörnyeteg úr

Olvastam?
Igen, és a mai napig az egyik legnagyobb kedvencem! :D
Rakd össze a blogod nevét könyvek kezdőbetűiből!
L – Legenda (Marie Lu)
A – A hatalom (Naomi Alderman)
P – Pitypangtánc (B. Czakó Andrea)
L – Lány, darabokban (Kathleen Glasgow)
A – A nagy illúzió (Benyák Zoltán)
P – Páratlan nyár (Morgan Matson)
U – Utas és holdvilág (Szerb Antal)
T – Talpig feketében (Gabriella Eld)
Á – Árnyékvilág (Spirit Bliss)
N – Nap nap után (David Levithan)
A kihívottam:

Share:

Kapcsolódó posztok

0 megjegyzés